מתגייסים לחיל הלוגיסטיקה? למפקד בה“ד 6 יש כמה דברים להגיד לכם

בטור אישי אל“ם רן קינן מספר על ימיו הראשונים בחיל, ועל הרגע בו הבין עד כמה עבודתו משמעותית ללוחמים בקו האש. „אנשי הלוגיסטיקה עובדים לילות כימים כדי שללוחמים שלנו יגיע הטוב ביותר, בזמן המהיר ביותר“

מתגייסים יקרים, בואו נתחיל מהסוף – היום אני יודע להגיד לעצמי ולכם, שלהמשיך כקצין בחיל הלוגיסטיקה זו ההחלטה הכי טובה שקבלתי. ועכשיו נחזור אחורה – אני זוכר את היום בו הבנתי לראשונה שזה המקצוע שמתאים לי – כשמילאתי תפקיד של רב סמל פלוגתי (רס“פ) בחיל התותחנים קלטתי לראשונה כמה חשובה הנתינה שלי ללוחמים, והחלטתי להמשיך לתרום כדי לנסות להקל על החיילים שעומדים בקו האש כמה שרק אפשר.

מאז עברתי לא מעט תפקידים עד שמוניתי להיות מפקד בה“ד 6 – הבסיס המרכזי להכשרת מקצועות הלוגיסטיקה. במעלה הדרך חוויתי מאות אם לא אלפי תרגילים, הקפצות ומבצעים. בכולם אנחנו, אנשי הלוגיסטיקה, עבדנו במחויבות מהרגע הראשון ועד הדקה האחרונה. סיפקנו, סחבנו ופירקנו, הרבה פעמים תחת איום טילים, במשך שעות על גבי שעות, בחום ובקור – בשביל שללוחמים שלנו יגיע הטוב ביותר, בזמן המהיר ביותר ובאופן המוצלח ביותר.

האנשים לצדכם יהפכו את השירות שלכם למשמעותי

היום, אחרי כמעט שלושים שנים בצה“ל, אני יכול להגיד לכם שהחלק המשמעותי ביותר בשירות שלי הוא האנשים. בין אם אלו האנשים שהיו לצידי לאורך הדרך ובין אם האנשים שגדלו והתחנכו תחתיי, הם אלו שהפכו את השירות שלי, ויהפכו את השירות שלכם, למה שהוא.

תהיו בטוחים שסגל המפקדים עובד לילות כימים בקריית ההדרכה החדשה על מנת להבטיח לכם את ההכשרה הטובה ביותר שתעניק לכם את השירות המשמעותי ביותר. יש לנו את המפקדים הראויים ביותר לתת כנפיים לחיילים שזקוקים להם.

אתם מתחילים היום פרק חשוב מאוד, שבמידה רבה יעצב את אישיותכם בעתיד. מלבד שירות חוויתי ומאתגר, מציע לכם חיל הלוגיסטיקה גם מקצוע לחיים. בין אם תבחרו להיות נהגים, טבחים או מדריכי ניהול לוגיסטי (ERP), בצבא תרכשו השכלה מקצועית שתעזור ותכווין אתכם באזרחות. כשאתם נכנסים בשערי הבקו“ם, תחשבו איפה אתם רוצים להיות בעוד שלוש שנים. קחו את המקצוע שהצבא מציע לכם בשתי ידיים. מכאן, השמיים הם הגבול.

Über עיתונאי מומחה אחים הרב לוי הישרדות

https://raymundmartini.wordpress.com , http://losangelesnewsone.wordpress.com , http://achimlevi.com
Dieser Beitrag wurde unter Achim Levi (Raymund Martini), צה"ל abgelegt und mit verschlagwortet. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.